21 Janurari - Reisverslag uit Malta, Malta van Lobke Riet - WaarBenJij.nu 21 Janurari - Reisverslag uit Malta, Malta van Lobke Riet - WaarBenJij.nu

21 Janurari

Door: Lobke van Riet

Blijf op de hoogte en volg Lobke

21 Januari 2016 | Malta, Malta

Een zware week.. Maandag mijn eerste bezoek aan me stage en dinsdag gelijk mijn eerste nacht dienst. Een hele nacht wakker blijven wat is dat een hel zeg. Niks voor mij want ik ben echt een ochtend mens en totaal geen nacht mens.. Maar na een hele nacht te werken en ontzetten je vriend missen zat ik gisteren in een heel diep gat en kon ik heel de dag door alleen maar huilen. ik zag die nacht diensten echt niet meer zitten. Snachts wakker en over dag ook wakker.. dat betekent 2 keer zoveel denken aan hoe erg ik rick mis.

Het was gewoon niks voor mij maar toch ging ik gisteren avond weer op pad naar mijn stage voor een nieuwe stage nacht ! Terwel ik op de bus stond te wachten kwam er ineens een migraine aanval opzetten.. Nee he niet hier op Malta.. Snel naar huis gerend mijn collega gebeld en gezegd dat ik niet kon komen.

Vanochtend wakker geworden en bedacht dat dat nachtwerk gewoon echt niets voor mij is. Ik kan gewoon echt niet tegen weinig slaap. Dus besloot ik naar me stage te gaan en alles uit te leggen aan mijn stagebegeleider. Ze snapte me wel maar kon niet garanderen dat ik geen nacht diensten meer zou krijgen want stagiares werken juist meestal snachts.. Maar als ik een foto van mijn medicijnen kon sturen en ook een bewijs van de dokter dan zou dat erg helpen. Na veel gemail kreeg ik een uurtje geleden te horen dat ik vanaf nu alleen nog maar dag diensten krijg !! ooohhhhh wat ben ik blij.. er viel echt een last van me schouder. Ik had me er zo tegen verzet tegen dat nacht dienst.. zo bang dat ik weer migraine zou krijgen ik wilde het echt niet meer. Ik ben dus super blij nu.

Nou nog even wat leuks vertellen ! Het was vandaag prachtig weer dus ik ben er lekker op uit getrokken. 10 minuten lopen en lekker aan de zee geploft. Jas onder me hoofd en lekker aan het water gelegen. Heerlijk ontspannend. Later nog genoten van een ijsje aan het water. Heerlijke dag en ik sluit deze dag af met een braziliaanse bbque met mijn school vrienden !

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 24 Januari 2016 - 15:41

    Sterre:

    hi!
    Bij welk bedrijf loop je stage? Ik moet namelijk dit jaar ook stage lopen en wil graag naar malta!

    x

  • 26 Januari 2016 - 07:57

    Frans En Riet:

    Hoi Lobke,

    Wat goed dat ze rekening houden met je migraine en nog beter dat je jezelf weer uit de dip hebt gehaald.
    Begrijpelijk hoor dat je Rik zo mist. Nog even doorbijten en dan staat hij op het vliegveld in Malta.

    En daarna volgt er nog een hele reeks met mensen die bij jou en het prachtige Malta op bezoek komen.

    Misschien zou het best tegenvallen om hier in het kille grijze landje te zijn op dit moment.
    Geniet lekker van de zon en alle moois.

    Liefs, Frans en Riet




  • 26 Januari 2016 - 20:00

    Lobke Van Riet:

    Hoi Sterre,
    Ik loop stage bij Grand hotel Excelsior !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Lobke

5,5 maand front office stage bij Grand hotel Excelsior in Malta.

Actief sinds 02 Jan. 2016
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 7530

Voorgaande reizen:

02 Januari 2016 - 17 Juni 2016

Mijn stage naar Malta

Landen bezocht: