Aankomst dag - Reisverslag uit Malta, Malta van Lobke Riet - WaarBenJij.nu Aankomst dag - Reisverslag uit Malta, Malta van Lobke Riet - WaarBenJij.nu

Aankomst dag

Door: Lobke

Blijf op de hoogte en volg Lobke

02 Januari 2016 | Malta, Malta

Vandaag 2 Januari 2016 was een hele spannende dag. Ik werd flink zenuwachtig wakker met een hele lieve jongen aan mijn zijde.. Kwart over 7e het bed uit en mij klaar maken voor mijn reis naar malta. Ik was zo zenuwachtig dat ik helemaal nog niet kon huilen. Ik had eigenlijk gedacht dat ik heel de dag zou moeten huilen maar dat is helemaal niet zo gegaan.

half 10 aangekomen op het vliegveld Eindhoven. Koffer ingecheckt en lekker nog even wat gedronken met al mijn lieve supporters. Eenmaal bij het afscheid kon ik mijn tranen toch niet helemaal in bedwang houden en was het een verdrietig maar ook mooi afscheid.

na 2 uur en 40 minuten ben ik veilig geland in Malta. Ik stap uit met een winterjas en dikke sjaal en denk wauw wat een heerlijk weertje hier. Prachtig e blauwe lucht en een heerlijke warme zon. Helemaal geen jas en sjaal nodig. Alleen vanwege mijn zware koffers kon ik mijn jas niet uit doen. Op het vliegveld moest ik een kwartiertje wachten op Rosetta. Rosetta is mijn Verhuurster en dit is echt een super aardige vrouw.

Ze kwam me ophalen met haar vriend uit Australië. Echt een warm welkom, ik voelde me gelijk heel goed bij hun. na ongeveer 10 minuten rijden komen we bij mijn kamer aan. Rosetta heeft een heel mooi groot huis en verhuurt hier wat kamers. Ze woont hier zelf ook en dat is wel erg gezellig want zo voel ik me niet alleen. Ze is erg vrolijk zingt in de gang en heeft een super lieve hond. Er zijn nog 3 of 4 andere kamers maar ik heb nog maar 1 iemand gezien en dat is een jongen die morgen weer vertrekt.

Ik ben helemaal gelukkig in mijn kamer en ik heb tot nu toe en super gevoel bij Malta. Een klein eiland waar heel veel te doen is.

Morgen ochtend gaat Rosetta me laten zien waar ik moet zijn voor mijn engelse cursus en hoe ik met de bus kan reizen want fietsen is hier echt onmogelijk. Trouwens heel raar om in een auto te zitten met het stuur aan de rechter kant.. En ook links rijden is een raar gevoel maar dat zal vast wennen.

Ik ga zo is even de douch uit proberen en dan lekker optijd naar bed want oud en nieuw en afgelopen nacht hebben me niet veel slaap gegeven !

heel veel groetjes uit Malta

  • 02 Januari 2016 - 19:37

    Frans En Riet:

    Hoi Lieve Lobke,

    We hebben het vliegtuig gevolgd via flight radar en ook al foto's van je ''huis'' via de app gezien. Super goed te weten dat je een goed gevoel hebt daar. We houden contact en wensen je veel succes met alles.
    Tot weer

  • 15 Februari 2016 - 20:06

    Emy Van Oers:

    Beste Lobke,

    Ik ga per september a.s. eerst een Engelse cursus doen op Malta en daarna studeren aan de University of Malta en ben op zoek naar een accommodatie.
    Waar verblijf jij nu? En ben je tevreden over de kamer?

    Ik hoor het heel graag :)!
    (Via mijn email adres kun je me ook bereiken!)

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,

    Emy van Oers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Lobke

5,5 maand front office stage bij Grand hotel Excelsior in Malta.

Actief sinds 02 Jan. 2016
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 7535

Voorgaande reizen:

02 Januari 2016 - 17 Juni 2016

Mijn stage naar Malta

Landen bezocht: