Het is al Mei - Reisverslag uit Malta, Malta van Lobke Riet - WaarBenJij.nu Het is al Mei - Reisverslag uit Malta, Malta van Lobke Riet - WaarBenJij.nu

Het is al Mei

Door: Lobke van Riet

Blijf op de hoogte en volg Lobke

03 Mei 2016 | Malta, Malta

Vanavond schrijf ik mijn verslag op mijn stage. Het is alweer 3 Mei.. wat is het ineens snel voorbij gevlogen. Nog precies een maand stage lopen en dan is mijn stage avontuur alweer afgelopen. Ik heb heel veel geleerd hier naast mijn engelse taal. Veel leuke collega's ontmoet en ontdekt wat ik niet leuk vindt en wat ik wel leuk vindt in het hotel industry. Ik heb ontdekt dat ik geen persoon ben die heel de dag achter een toonbank moet staan want wat is dat ontzettend saai zeg. Geef mij maar een dienblad en laat mijn maar lekker een rondje lopen of wat dan ook.

Vandaag heb ik een shift van 3 tot half 12 savonds en ik werk op kantoor. Ik werk bij de Operators. Dit is een afdeling waar ze alle telefoontjes van gasten ontvangen die klachten hebben of iets willen vragen. Ik vindt het wel fijn dat ik af en toe wat afwisseling heb met front office en operator. Af en toe is een dagje zitten vindt ik niet erg na een dag 8 uur op dezelfde plek stil te staan.. ik krijg daar zulke zere voeten van he...

Ik heb rick al 9 weken lang niet gezien en dat wordt me echt te veel.. Ik mis hem ontzettend erg... MAAAAAAARRRRRR hij komt er bijna aan !!!! aankomende vrijdag komt Rick me opzoeken met zijn opa en oma ! heb er heel veel zin in en ben nog 5 dagen vrij ook ! dus ik heb ook een soort van vakantie met mijn lieverd en schoon opa en oma !

Ik tel de dagen en weken wel echt af.. vooral ook omdat ik stage wel een beetje beu ben en ik graag lekker wil gaan werken en centjes wil verdienen. Hier op mijn stage is het werk veel het zelfde en dat gaat me vervelen. Ik heb de laatste maanden veel bezoek gehad ! Mijn vriendinnen Marlies en Chantal zijn net weer vertrokken naar nederland ! Heb het super leuk met ze gehad.

wat ook een min puntje is aan dit avontuur is dat ik bijna 2 maanden ziek ben geweest.. Thuis in nederland nooit ziek en hier heb ik alles gekregen wat je maar kan krijgen !! maar daar wordt je ook weer sterk en zelfstandig van. Ik heb ook gemerkt dat wanneer je ver weg bent van huis en je ziek bent je je echt alleen kunt voelen.. Maar ik heb het allemaal overleeft en voel me nu gelukkig weer een stuk beter !!!

om precies te zijn kom ik over 46 daagjes alweer terug thuis ! YESSSSSSS!!!

en als ik thuis kom heb ik gelijk 2 dagen later een sollicitatie gesprek in Domburg voor een hele leuke baan ! zou echt geweldig zijn als ik daar zou aangenomen worden. Ik heb in ieder geval super veel zin om te beginnen en lekker met rick samen te gaan wonen.

Ik heb al vele mooie plaatsjes gezien hier op Malta en met het mooie weer wordt het hier alleen maar mooier en mooier ! Mijn huisbazin is ook weer thuis, ze geeft me steeds cadeautjes en verwent me echt ! Ben zo blij met haar als mijn huisbaas zal haar echt ontzettend erg gaan missen !!!

Tot zover mijn update na lange tijd ! Ik moet weer verder aan het werk.

heel veel liefs uit malta !

  • 03 Mei 2016 - 23:24

    Muriël:

    Hee lieve lobs,

    Mooi en ook ingewikkeld al die ontdekkingen! Geniet nog even van de laatste maand en je dagen samen met Rick en je schoonfamilie. Wat zal je er enorm naar uitkijken.. straks weer in Nederland. Hopelijk die leuke baan & natuurlijk samenwonen! Ziet er uit als een mooie toekomst, wat je ook enorm is gegund!

    Ik kan niet wachten tot je terug bent, vind Malta maar veel te veel afstand!

    See you soon honey! ♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Lobke

5,5 maand front office stage bij Grand hotel Excelsior in Malta.

Actief sinds 02 Jan. 2016
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 7528

Voorgaande reizen:

02 Januari 2016 - 17 Juni 2016

Mijn stage naar Malta

Landen bezocht: