Week 3 Malta - Reisverslag uit Malta, Malta van Lobke Riet - WaarBenJij.nu Week 3 Malta - Reisverslag uit Malta, Malta van Lobke Riet - WaarBenJij.nu

Week 3 Malta

Door: Lobke van Riet

Blijf op de hoogte en volg Lobke

18 Januari 2016 | Malta, Malta

Maandag 18 januari 2016,

Mijn eerste bezoekje aan Grand Hotel Excelsior. 10 uur moest ik er wezen dus had de bus van 9 uur maar gepakt omdat je het hier maar nooit weet met de bussen. Maar ik moest niet lang wachten en was al om half 10 bij Excelsior. Heel koud was het vandaag maar door de zon is het alsnog best aangenaam hier. Mijn stagebegeleider zij dat het vandaag wel de koudste dag is en we niet kouder gaan krijgen. Het was erg koud voor de tijd van het jaar zij ze. Nou vanmiddag zat ik op de bus te wachten in de zon en had het bloed heet. Maargoed het was dus half 10 en heb plaats genomen in de lobby. Heb me ogen uit gekeken wat een prachtig hotel. Had er al helemaal zin in om hier te mogen werken.

Mijn stage begeleider is erg aardig ! Jonge vrouw en praat netjes engels. Ze heeft ons veel informatie gegeven en ons een kleine rondleiding gegeven. Kleding gepast en besteld. Morgen zal dit klaar hangen en wanneer het vies is wassen zij het voor je dus dat is erg fijn ! In de cantine kun je altijd gratis gebruik maken van een buffet dus dat is helemaal super. Ook al je een late dienst heb tot bijvoorbeeld 11 uur is er een speciale shuttel die je naar huis brengt GRATIS ! Allemaal heel fijn. Toen gingen we ons rooster ophalen. Omdat Daphne en ik nieuw zijn en alles nog moeten leren zijn we deze week heel de week ingeroosterd voor een nacht dienst van 22:30 tot 7 uur in de morgen. Snachts is het niet druk waardoor je alles op het gemak kunt leren... Nou ik denk dat dat wel even wennen zal zijn. overdag slapen en snachts werken.

Ik ga vandaag en morgen maar proberen zoveel mogelijk te slapen. Als dat lukt want hier in huis zijn ze nooit zo erg stil.. Ik ga zo maar even oordopjes kopen en zoon slaap masker dat zal vast wel helpen denk ik !

Ben erg benieuwd naar wat ik allemaal mag gaan doen ! Ik weet wel dat ik deze week niet ga feesten ! :D

Vandaag is me kamer lekker schoon gemaakt en ze hebben heel lief 2 tappijten voor me neer gelegd zodat het niet meer zo koud is aan me voetjes ! echt zo lief !

En ohjaaaaa nog 3 weekjes en dan komt mijn aller liefste vriendje op bezoek ! ik mis hem zooooooo ! Kijk er al naar uit :D

heel veel kusjes uit Malta


  • 18 Januari 2016 - 17:55

    Frans En Riet:

    Wat een geruststelling dat ze zo goed voor je zorgen; shuttle om je naar huis te brengen geeft een veilig gevoel. En slim om jullie in de nacht op te leiden. Heb je alle gelegenheid om rustig de zaak op te nemen in je en te leren. Veel succes voor komende dagen. En verstandig dat je niet gaat feesten. Dat komt wel weer. Liefs van Frans en Riet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Lobke

5,5 maand front office stage bij Grand hotel Excelsior in Malta.

Actief sinds 02 Jan. 2016
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 7527

Voorgaande reizen:

02 Januari 2016 - 17 Juni 2016

Mijn stage naar Malta

Landen bezocht: