een week op Malta - Reisverslag uit Malta, Malta van Lobke Riet - WaarBenJij.nu een week op Malta - Reisverslag uit Malta, Malta van Lobke Riet - WaarBenJij.nu

een week op Malta

Door: Lobke

Blijf op de hoogte en volg Lobke

10 Januari 2016 | Malta, Malta

Zo mijn eerste week Malta zit er alweer op. Achteraf gaat het toch heel snel zo een weekje hier.. Maar toch heb ik wel momenten gehad dat ik dacht woow ik zit hier gewoon nog een half jaar. Is echt heel lang. Maar dat gaat helemaal goed komen. Paps en mams hebben al een weekje hier naar toe geboekt dus ik heb al iets leuks om naar uit te kijken ! En Rick komt in februari en merel ook dus dat word helemaal leuk !!

Ik heb een vol weekend gehad : vrijdag avond ben ik uit eten geweest en heb ik heerlijk sushi gegeten ! Daarna zijn we uit gegaan en was ik half 5 thuis.. dat kwam ook omdat ik besloot lopend terug te gaan en dat was best een heel eindje.. En ook best wel gevaarlijk dus dat ga ik maar niet meer doen. Zaterdag lang geslapen boodschappen gedaan en savonds wezen bbque bij vrienden van school en dat was erg gezellig. En vandaag eindigde het met een hele leuke excursie naar onder andere marsaxlokk. Dit is echt een super leuk vissersdorpje waar je heel veel vis kunt eten ! En vandaag was er een hele leuke markt.Ook hebben we de blue grotto bekeken en zijn we naar de oudste tempels van Europa geweest. Een hele volle dag dus. Morgen begin ik aan mijn laatste week cursus Engels en dan mag de stage beginnen. Kijk er heel erg naar uit om lekker te gaan werken en veel nieuwe dingen te leren :) ik heb er helemaal zin in.

En nu ga ik lekker douche en Skype met mijn lieve vriend !! bye xxx

  • 11 Januari 2016 - 09:02

    Riet Kaijser:

    Hoi Lobke,

    Zal best vermoeiend zijn om steeds in een andere taal te praten .

    Irene en ik zijn ook bezig met boeken. De tweede week maart. Dus weer even aanspraak zo nu en dan in het Nederlands en een knuffel als je daar tijd voor hebt komt er ook begin maart aan.
    :)
    Je foto's lokken ook erg uit om te komen.

    Zodra ik de juiste dagen heb mail ik je weer.

    Veel plezier met de komende week Engelse les en inderdaad maar niet meer lopend naar huis 's nachts. Er rijden vast wel taxi's.
    Groeten ook van Frans,
    Riet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Lobke

5,5 maand front office stage bij Grand hotel Excelsior in Malta.

Actief sinds 02 Jan. 2016
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 7526

Voorgaande reizen:

02 Januari 2016 - 17 Juni 2016

Mijn stage naar Malta

Landen bezocht: