4 dagen later - Reisverslag uit Malta, Malta van Lobke Riet - WaarBenJij.nu 4 dagen later - Reisverslag uit Malta, Malta van Lobke Riet - WaarBenJij.nu

4 dagen later

Door: Lobke

Blijf op de hoogte en volg Lobke

05 Januari 2016 | Malta, Malta

Dag 4 in Malta.

Gisteren mijn eerst Engelse les gehad. Ik krijg les van een man die 5 kinderen heeft en waarvan de jongste 33 jaar oud is. Ik krijg dus les van een hele oude man. Maar deze man is zo lief en vriendelijk en geeft heel leuk les. Het is wel erg moeilijk het engels. Moet echt veel energie en tijd er in steken maar daar kwam ik ook voor ! Gisteren avond een city walk gehad met wat studenten en daarna was er een welkomst party voor ons bij een aantal cafe's . Ik heb veel braziliaanse meiden leren kennen maar ook veel italianen en turksen mensen.

Ik woon in een huis met een super lieve vrouw en haar 2 kinderen. Maar het is een huis waar je absoluut niet lekker kan uitslapen want dit huis maakt vanaf een uurtje of 7e sochtends veel geluid. Ze zijn hier allemaal vroeg in de weer en zijn dan vooral niet zachtjes :) Niet zo erg tot nu toe, het zal vast wel wennen.

Vanmiddag ben ik met studenten naar valletta geweest. Deze stad is echt prachtig mooi ! waar ik woon vlak bij sliema is het erg oud maar niet mooi oud. En in Valletta is het ook oud maar op een hele andere manier. Ga in het weekend nog is een keer naar valletta want het was echt prachtig. Je kan hier echt overal goed shoppen. Van dure winkels zoals guess en diesel tot de berska en de zara.

Vanavond kwam ik thuis en had ik ineens een nieuwe huisgenoot. Een stel uit belgië. Hele lieve leuke mensen !

Vandaag was het echt prachtig weer !! Strak blauwe lucht en 19 graden. Ze zeggen wel dat februari het koudst is dus ik ben benieuwd hoe koud ik het nog ga krijgen. Er is trouwens in mijn appartement nergens een kachel. Dat heeft hier bijna geen 1 huis zij me huisgenoot. Maar de oplossing een kast vol met dikke kleedjes die je mag pakken van de huisbaas !

Zo ik ga nog is even wat opruimen en dan lekker optijd naar bed ! Welterusten allemaal ! heeel veel liefs xxxxx

  • 06 Januari 2016 - 12:59

    Frans En Riet:

    Lieve Lobke,

    Wat zijn we blij dat je het naar je zin hebt en leuke mensen om je heen waar je je bij thuis voelt.
    Die strakblauwe lucht en temperatuur maakt ons wel jaloers. Het is hier al dagen grijs ,grauw en vochtig.
    Ben erg benieuwd naar Valetta en omgeving. Zelfs Frans maakt plannen om te komen :)
    Veel succes met het Engels. Gewoon doen en veel luisteren naar de uitspraak van die ''oude man'' ( Ha Ha)
    Wees maar blij dat het geen jonge knappe is waardoor je zou worden afgeleid van de lessen.....
    Geniet van alles en tot gauw weer, Hug van Frans en Riet

  • 08 Januari 2016 - 12:59

    Annemieke:

    Wat leuk om te lezen! Een kijkje in je leven daar.
    Je eerste week taalcursus zit er al weer bijna op.
    Heel veel plezier, mooi weer en succes hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Lobke

5,5 maand front office stage bij Grand hotel Excelsior in Malta.

Actief sinds 02 Jan. 2016
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 7516

Voorgaande reizen:

02 Januari 2016 - 17 Juni 2016

Mijn stage naar Malta

Landen bezocht: